Glimstedt pārmaiņas – jauna vienota zīmola identitāte tagad tiks izmantota visās valstīs

Zvērinātu advokātu birojā Glimstedt tiek veikta vizuālās identitātes atsvaidzināšana: birojs maina savu logo, izveidojot vienotu zīmola identitāti visās četrās valstīs. Jaunā, pamanāmā Glimstedt zīmola identitāte ir izstrādāta, lai apvienotu tradīcijas ar mūsdienīgumu, Art Deco stila iedvesmotām līnijām un moderno digitālo vidi, kā arī jaunu tumši zilu krāsu un spilgtus krāsu toņus.

Glimstedt Zviedrijā pie jaunās zīmola identitātes pārgāja jau 2019. gada beigās. Biroji Baltijas valstīs šādu atjaunošanu plānoja šā gada martā, taču koronavīrusa ierobežojumu dēļ, plāni tika apturēti. Tagad, kad tiek atviegloti ieviestie ierobežojumi, visās četrās valstīs ir pabeigta pāreja uz viena zīmola identitāti, rīkojoties saskaņā ar ieteikumiem ārkārtas situācijas laikā.

Starptautiskā komanda, kas sastāv no 250 cilvēkiem, ikdienā cieši sadarbojas, lai sasniegtu visaugstāko līmeni. Neskatoties uz ciešo sadarbību starp Glimstedt birojiem Latvijā, Zviedrijā, Lietuvā un Igaunijā, logo pielietojums starp valstīm bijis mainīgs. Jaunā Glimstedt zīmola identitāte apvieno visus birojus, atspoguļojot atšķirīgumu, spēku un drosmi mainīties.

Jauno Glimstedt zīmola identitāti ir izstrādājusi DNAB  reklāmas aģentūra Zviedrijā.